Κυριακή 17 Μαΐου 2009

Eurovision 2009 και μαμώ την τύχη μου

Επιτέλους τελείωσε και αυτή η διοργάνωση, αυτό το πανηγύρι αυτή η γιορτή... της ευρωπαικής μουσικής. Χαἰρομαι που τελείωσε γιατί πλέον οι εκπομπές της μεσημεριανής ζώνης θα σταματήσουν σιγά σιγά (αφού δικάσουν τον σάκη για την 7η θέση) να ασχολούνται με αυτό το θέμα και θα ξεκινήσουν πάλι τα γνωστά τους κατινίστικα κουτσομπολιά της showbiz.... χαχα Άντε γιατι μας έλειψαν...
Αχχχ βἐβαια όλα αυτά παραπάνω τα γράφω για πλάκα... εντάξει;;
Χθες λοιπόν με το τέλος του διαγωνισμού την νίκη πήρε η Νορβηγία με ένα συμπαθητικούλη τραγουδάκι ένω ο Sakissss πήρε μια πολύ τιμητική θέση την 7η. Και πολύ είναι. Βέβαια όλα αυτά τα αναφέρω έτσι για την ιστορία. Γιατί το θέμα μας είναι άλλο.
Χθές λοιπόν αφου δεν είχα τι να κάνω κάθησα και το είδα.. δεν το άντεξα βέβαια όλο αφού μόλις τελείωσαν τα τραγούδια και πριν ξεκινήσει αυτή η ψυχοφθόρα διαδικασία... με τις βαθμολογίες με πήρε ο ύπνος...( απο την αγωνία μου δηλαδή). Πρίν καν τελειώσουν όλα τα τραγούδια λοιπόν, λέω έτσι για πλάκα... δεν γράφω σε ένα χαρτάκι την πρόβλεψη μου για την πεντάδα; Ποιες πιστεύω για 5 πρώτες; Ετσι κάθομαι και γράφω 5 χώρες με τυχαία σειρά.
Για κακή μου, πολύ κακή μου όμως τύχη, σήμερα που ξύπνησα, μπαίνω στο ίντερνετ και τι να δω;; οι χώρες που είχα σημειώσει ήταν αυτές οι ίδιες που βγήκαν και στην πραγματικότητα!!!!
Να τραβάς τα μαλιά σου όμως... Το ξέρα;;; ΟΧΙ!!! αν το ξερα ότι θα είχα τέτοια ποποαφαρδία έπρεπε να πάω να το παίξω στοίχημα... τι βλάκας!!! τουλάχιστον θα είχα κερδίσει κάτι απο αυτή την βλακεία!!! Μαμώ!!! Όταν σου πάνε όλα στραβά τον τελευταίο καιρό τι περιμένεις.....
Και για τους άπιστους Θωμάδες ηδού και το χαρτάκι της αλήθειας



βλέπετε ήμουν σίγουρος για την Ελλάδα στην 5άδα...τρομάρα μου



Και απο δώ να διασταυρώσετε τα αποτελέσματα http://www.eurovision.tv/page/moscow2009/the-participants/final

Να σημειώσω ότι αυτό βγήκε απο τι άκουσα την μέρα του τελικού.

ΥΓ.
Ας μην ξοδεύουν άλλο τα χρήματά μας σε ανούσια πράγματα και ας δώσουν επιτέλους το δικαίωμα στον κάθε έλληνα, να επιλέγει εκείνος πώς θα διασκεδάζει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: