Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2010

Rubik's Cube πόρωση!!!

Καλώς με μετά απο λίγο καιρό με καινούργια ανάρτηση.
Αυτή την φορά για να σας πώ για την καινούργια πόρωση μου. Το κύβο του Rubik!!! Nτα ντα....

Αυτός ο κύβος ήταν μια επιθυμία μου απο μικρό παιδάκι βέβαια τότε δεν έκατσε να μου τον πάρουν οι γονείς μου. Οπότε και τώρα που μεγάλωσα και μυαλό έβαλα... είπα να αγοράσω έναν μόνος μου. Τον παρήγγειλα λοιπόν απο το ίντερνετ, (όποιος ενδιαφέρεται να μου πεί) και μετά απο 2 μέρες μου ήρθε σπίτι.
Μια μέρα λοιπόν χτύπησε το κουδούνι και στην πόρτα ήταν ο υπάλληλος των ΕΛΤΑ που είχε φέρει ένα σχετικά μεγάλο κουτί. Αμέσως κατάλαβα τι ήταν... και έτσι το άνοιξα με μανία και ΝΑ ο κύβος που ήθελα απο μικρός μπροστά μου.
Βέβαια είχα μια κρυφή απαισιοδοξία οτι θα τον βαριόμουν γρήγορα αφου ως γνωστό είναι πολύ δύσκολος για να λυθεί.
Έτσι με το που το έπιασα στα χέρια δεν χάρηκα και πολύ το έτοιμο λυμένο σχήμα του και τον χάλασα αμέσως. Βέβαια έκανα αρκετές μέρες όπως καταλαβαίνεται για να τον δώ στην αρχική του μορφή.
Και αυτός είναι ο λόγος που γράφω και αυτήν την στιγμή αυτήν την ανάρτηση. Γιατί ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΕΛΥΣΑ ΤΟΝ ΚΥΒΟ!!!
Παρακάτω θα δείτε και με τα δικά σας μάτια τι εννοώ και όσοι έχουν ασχοληθεί θα καταλάβουν περισσότερα.

Εδώ λοιπόν ο κύβος σε μια τυχαία σειρά

Δεν υπάρχουν σχόλια: